fredag den 20. december 2013

Essie: Shake your $$ maker & Set in stones

I dag vil jeg vise jer to nye lakker jeg har fået, som jeg har lavet en kombineret manicure med :-)


Essie Shake your $$ maker er den grønne lak jeg har på nederst. Det er en neon grøn lak, og som mange neonlakker, dækker denne desværre ikke så godt. På billedet har jeg 3 lag på og man kan stadig ane det yderste hvide på mine negle. Til gengæld tørre den forholdsvist hurtigt, så jeg tror godt det kunne gå an at lægge 4 lag, det gad jeg bare ikke denne gang.

Jeg ville nemlig i stedet lægge min Essie Set in stones ovenpå, som er en utrolig flot sølv glitterlak! :-) Jeg har ønsket mig den i ca. et år og fandt den på tilbud til 50 kr (samme med Shake your $$ maker) i bilka den anden dag, så nu måtte den altså hjem til mig samling! :-)
På billedet har jeg 1 lag på og ligesom den grønne tørre denne også hurtigt. Lakken er fyldt med masser af småt og stort sølv glitter og man behøver ikke at grave i lakken for at få glitter med op på penslen. Dog er den heller ikke fyldt med så meget glitter at den kan være heldækkende, men det var heller ikke det jeg søgte :-)

Synes den grønne farve med sølvglitter ovenpå, minder mig lidt om et juletræ :-) Der manglede bare lige et par farverige julekugler, men det havde jeg desværre ikke tid til at nå at male i går aftes ingen jeg skulle i seng ;-)

Det var alt for nu! :-) Nu vil jeg hygge mig med en film og nyde at jeg i dag har fået juleferie og har et par dage fri endnu inden jeg skal på arbejde i ferien ;-)

By the way kan I godt glæde jer til de næste par dage, hvor jeg regner med at vise jer nogle nye lakker jeg har købt, bl.a. en Essie mere og nogle W7 lakker :-D
(hvis ikke jeg bliver forhindret med alt for mange juleforberedelser)

God jul alle sammen! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar