onsdag den 18. december 2013

Mermaid nail art





Igår aftes sad jeg og surfede rundt på forskellige negle blogs. Jeg ledte efter inspiration til at blåt negledesign, og faldt over dette ekstremt flotte havfrue design hos Chitchatnails :-D


Jeg kunne huske, at jeg havde en metallic blå lak fra Essence som er god til at stampe, og syntes min nye Beaming blue fra Maybelline brocades kollektion, lignede den glitter Chitchatnails har brugt, så jeg ville helt klart prøve at efterligne hendes flotte design :-)

Jeg startede med to lag af Essie Brooch the subject som baggrundsfarve og stampede så et fiskeskælsmønster fra Pueen plade nr. 25 med Essence colour&change 01 Wonderlicious green.
Derefter lavede jeg en gradient på det yderste af neglene med Beaming blue og til sidst lagde jeg et lag topcoat over for at forsegle det hele :-D

Jeg er selv rigtig glad for, hvordan det her design endte og synes også det fint ligner det fra chitchatnails :-) Jeg plejer ellers normalt ikke at være god til at efterligne andres designs, mit bliver altid meget grimmere :-P Men ikke denne gang, her synes jeg, at jeg har ramt ret godt :-)

God 18. december til jer alle derude! :-) Nu har jeg kun et par enkelte skoledage mere før det hedder juleferie :-) som står på familiehygge og arbejde :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar