lørdag den 21. december 2013

snowman nail art

Så er det blevet d. 21 december og nu er jeg ved at være i godt og grundigt julehumør :-D Alle pakkerne er blevet ordnet (næsten mangler en) og snart er det tid til julehygge sammen med alle dem man holder af :-)

Dagen i dag har jeg tilbragt i selskab med mig selv :-) Det har faktisk været utrolig tiltrængt sådan en lille hyggestund for mig selv, efter de sidste par uger, hvor der har været super travlt på studiet. Vi afsluttede vores vandtema i tirsdags med tematest, som jeg fik 73 % rigtig, hvilket jeg er fint tilfreds med, da testen var ret svær og tiden knap, så der var to spørgsmål jeg slet ikke nåede at prøve at besvare :-/ men alt i alt tilfreds :-)

Mine negle i dag ser således ud

Jeg startede med at lægge 2 lag af Catrice George Blueney, som jeg synes er en rigtig flot mørk shimmer blå lak. Men på et eller andet plan synes jeg der manglede noget, så jeg valgte at gå i gang med en tandstik, et dottingtool og hvid, sort og orange lak, og malede sneprikker på alle neglene undtagen ringfingeren, hvor jeg malede et lag sne og en snemand omgivet af sneprikker :-)

Synes det blev rigtig fint og julet, og er stolt over det lykkedes mig at lave snemænd på mine meget korte negle for tiden :-P

Glædelig jul til jer alle sammen! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar