søndag den 15. december 2013

Maybelline - Knitted gold


Så har jeg fået fingrene i et par af Maybellines Brocade lakker :-)

Deres Brocade kollektion er limited edition, så hvis man vil ha far i nogle af disse lakker, skal man til at skynde sig :-) de Matas butikker jeg besøgte i Holstebro havde kun få stykker af 3 farver tilbage ud af de i alt 10 farver.

Lakken jeg vil vise jer i dag er Knitted gold, som er en flot rosa guld lak, men både små og store guld hexoglitter i og med masser af golddust.

På billedet har jeg to lag af Knitted gold på ovenover et lag af af en nudefarvet Catrice lak
Jeg vil ikke sige lakken er heldækkende i sig selv, men den ku eventuelt godt være det ved 3-4 lag, men for at spare på lakken kommer jeg nok mest til at bruge den ovenpå nude lakker, det synes jeg også giver en flot effekt.

Med hensyn til tørretiden, er den rigtig go, den tørrer rigtig hurtigt i forhold til at det er en glitterlak. Den var overfladetør efter ca 15 min.

Så alt i alt en rigtig god lak til prisen som er 29,95 :-) Brocades lakkerne kan købes i Matas, Bilka, Kvickly osv. Alle steder der forhandler Maybelline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar