søndag den 8. december 2013

Snow nail art!


Nu har det jo sneet nogle steder i landet, så vidt jeg har hørt, og den kommende uge skulle der komme mere sne. Så hvad er mere oplagt end at lave et sne design? :-)

Som base har jeg brugt 2 lag af Essie's cocktail bling, som stadigvæk er min "go to" grå lak :-D. Ringefingeren har dog fået 2 lag af Essie's beyond cozy i stedet for :-) For at lave en accent negl.

Ovenpå har jeg så lavet en gradient på de resterende fingre, igen med Beyond cozy. Til sidst har jeg brugt Tigers hvide lak og et dotting tool, og lavet små fine sneprikker på halvdelen af hver negl i et afrundet motiv :-)

Synes det er et super fint design, og det passer sig dejligt til den her årstid med det grålige vejr og den søde juletid :-) På denne måde kan man altså også godt få et juledesign uden en masse røde farver :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar